falling

f0ll0w la ek

Pages

Saturday, August 27, 2011

saya dah tak takut KUCING !

wh0oo0o0o0oaaa ~!!!! teng0k la tajuk kali nie
ada perkataan KUCING
saya dulu-dulu trauma dengan kucing kerana??
saya takut kucing
saya takut tengok kuku kucing yang tajam tuhhh
seram...seram...seram weiiii...
tapi an .. tapi an..
sekarang ney an...saya suda tak takot kucing.. ^_______^
saya siap dukung dan biarkan kucing tuh tidur ataz saye lagi
bezzzz tauuuu...fisrt time rase bezzz camnie..huhuhuhu

meh saya perkenalkan gambar kucing2 saye

haaa ! yang gambar kat atas nie tahun 2010..
hehehehe, sekarang ney kucing kat ataz ney sudah besar
ade yang still duk kat rumah sye
tpy ade jugak yang hilang entah ke mana XD

0ke, kucing yang bru lahir tahun ini 2011 ialahhh...



haaa !! yg ney kucing2 yerrr, !!
tpy an3, sye pling ske kucing yg wrne putih + 0ren + hitam tuhh
sbb dye mnje sgt !!!
sbb dye lah, sye jdik x tk0t kucing
tpy....kcing yg wrne hitam putih tuh tetiba ilang
xblek umh, sdey sgt3 !!
kit0rang stu family pkir
ad 0rg amik k0wt kcing tuhhh
tpy ase yer, kcing tuh la yg pling garang antara smua XD

0ke, yg bwh ney lak th0n 2011 gak
tpy bru lahir aa
tmpt lahir : dlm almari bju ku TT^TT

tpy malang yer hilang ntah ke mana

UTK PGETAHUAN KORANG
KCING2 SMUA DLM GMBR NEY NTAH HILANG KE MANA
tpy ad jgk yg blek cume da bsr aa
s0, xbrp knl XD

HAAAA, ini lah ibu yang melahirkan smua ank2 kucing nie

*ntah kenapa la ad gmbr dye begini, =.=" *

utk pgetahuan k0rang
dye tgh bunting lagi !!
XD

No comments:

Post a Comment