falling

f0ll0w la ek

Pages

Wednesday, November 28, 2012

SPM SUDA ABZ !!

Assalamualaikum ~!!!

Alhamdullilah , SPM suda tamat 

patut yer sye p0st pasal ni 27/11/2012 iaitu sebaik sahaja abiz SPM
tapi time tuh bz dan penat 

s0 , post la malam ni
alang2 tunggu azan ni
tulis kejap sesuatu dalam blog

hmmm , saya memang akan rindu perkataan
"ASSALAMUALAIKUM CIKGU"
"TERIMA KASIH CIKGU"
kerana perkataan tuh tak kan saya ucapkn ramai2 dalam kelas


hari last spm , sebaik sahaja pengawas peperiksaan selesai kutip kertas exam
ketua kelas saya bangun dan berkata "TERIMA KASIH CIKGU"
kami sekelas turut berbuat demikian
then , ketua kelas saya kate "itu lah kali terakhir kite semua sebut dalam kelas"
waaaaaa , sebak ase time tuh
 

pastu , bile semua pelajar spm keluar dari kelas
tetiba ! semua orang conteng baju
ada yang suruh saya tanda tangan kt baju diorang


yela , kenangan semua tuh
saya pown tulis jew la
sebab saya tak nak diorang lupekn saya
saya nak diorang ingat saya sampai bile2

terutama yer "SAHABAT" saye

SAHABAT SELAMA YER ( saye xdek kt situ , hehe :P )

sedey ase bile tak dapat da jumpe diorang lepas ni
boley jmpe tpi susah la
sbb msing2 nnti ade kerja
ada pergi bcuti dengan family ( saye la tuh )
ada yang kene pindah kat lain

memori bersame korang semua saya tak kan lupe
LOVE YOU ALL
KORANG LAH SAHABAT YANG PALING BEZZZ

Ya Allah , kekal kan lah persahabatan kami
Semoga kami semua dapat bertemu kembali
Dapat mencipta memori baru bersama





No comments:

Post a Comment