falling

f0ll0w la ek

Pages

Sunday, December 9, 2012

GILERZ GAME

Assalamualaikum~!!  

entry kali ney adalah GILERZ GAME
wanna know why ??????????
let's me explain to ya



well , sejak kebelakangan ney ,
saya mula mengAKTIFkan semula
www.gaiaonline.com


dulu saya pernah main mase form 1
my frenz "wanie" perkenalkan game nie
dan saya stop main mase form 3 kowt
sbb PMR an



pastu lepas SPM , now , main semulerr
dan sekarang main tanpa henti

yang paling teruk yer , saya tak peduli pown kwn2 saya
itu yang sye tak suke jadik glerz game


Mase form 4 , saya ada seorang kawan indon
name dia raquel
dia bagi 1 juta kat sye dalam gaiaonline
well , kaye aa , hehehe


pstu saya bagi 50 ribu kat 3 0rg adik sye stiap sorg
pstu sye boros , sye beli mcm2


ini la sye dalam gaiaonline , mahal tau yang kelopak bunge jatuh tuh , dalam 100ribu 



pstu sye tukar plak 




yang ney memang mahal gilerz , rambut mahal , baju dan kasut pown mahal , habis gitu jew duet 




now , nak tukar plak , nak buat mcm VOCALOID "AOKI LAPIS"






haaa , nie dia AOKI LAPIS


but i need 4 juta lebih untuk beli semua barang untuk jadi macam dia !!!
glerzz apa , camne nak kumpul banyak gitu ???


so , makna yer , sye kene gigih berusaha untuk mencapai matlamat la !!
( game jew gigih berusaha , belajar tak nak , ishk3 )


ramai jugak org MALAYSIA main gaiaonline
bezzz tau kalau dapat frenz dengan diorang
baik2 semua yer


kalau korang nak main gaiaonline
add me

Farhanni95_Malaysia
well , that's all for today ~!!
babai ~!! 














2 comments:

  1. It looks like a fun game.. does gaia online need to be downloaded or you just play it in your browser?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no , actually i hate a game that must be download before play but gaia online is different . doesn't need to download , i love this game ^^

      Delete